E-Assistant.hu

Erre a platformra összeszedtem az eddig összegyűlt hasznos információkat. Többen is bekapcsolódhatunk a szerkesztésébe. A cikkekhez hozzá lehet szólni, kényelmesen tematizáltan jelennek meg a vélemények, mindenki azt nézi meg, amire kíváncsi.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Nekem bejött

Kommentek

Megvalósult tervek, újévi lehetőségek

2007.01.02. 17:08 | Rianna | Szólj hozzá!

Címkék: cikk újév lehetőségek

2006: megvalósult tervek és az Újév: álmok, lehetőségek
Petrényi Szilvia cikke

Sziasztok! Boldog új évet minden leendő és aktív VA-nek!

Petrényi Szilvia vagyok, az egyik olyan VA, aki a tavalyi évtől kezdődően feladta főállását, és napi 24 órában virtuális asszisztensi tevékenységgel, ennek elterjesztésével foglalkozik. Ezen kívül próbálok segíteni más titkárnőknek: irodavezetők képzésével, és munkaerő-közvetítésével is foglalkozom.

2003-tól érdekel a VA munka, kezdetben én is mellékállásként, tavalytól pedig főállásban “gyakorlom”, fejlesztem, terjesztem - mindemellett próbálok tájékoztatni, tanácsokat adni másoknak (néha tévében is…) Tavaly 2 olyan megbízásom kezdődött, amely virtuális módon, táv-asszisztenciában valósult meg (illetve remélhetőleg folytatódik idén is).

Az egyik a Magyar Távmunka Szövetség első konferenciájának megszervezése, amelyet elejétől a végéig, 100%-ban VA módszerrel végeztünk: a meghívók kiküldésétől a regisztrációk vezetésén át az előadások megszervezéséig minden táv-titkársági munkával valósult meg, sőt, a konferencián is több virtuális módszert alkalmaztunk (pl. élő web-kamerás interjú volt egy Észtországban élő távmunkással, SMS-üzenőfal működött a konferencia ideje alatt kivetítővel, és az egész konferenciát Interneten, tévé-közvetítéssel nézhették az érdeklődők.) Akit érdekelnek a részletek, képeket és beszámolót találhat a honlapomon, a Referenciáknál.

Másik nagy “projektünk” egy ingatlancég válságmenedzselése - ezen belül a teljes ügyféladminisztrációt, tárgyalások jegyzőkönyvezését, délelőtti telefonügyeletet, hírlevélszerkesztést, e-mail ügyeletet vállaltunk.

Az elmúlt 3 évre visszatekintve, azt hiszem, a 2 legfontosabb tanács leendő VA-knek:

1. NE távmunkát keressetek, hanem fordítsátok meg a “folyamatot”: nézzétek meg, mik azok a tevékenységek (részfeladatok), amiket el tudtok végezni, és amihez nem kell feltétlenül egy irodában reggeltől estig ülni. (A fordítás, magnóról való szövegleírás, telefonügyelet pl. tipikusan bárhol, otthon is elvégezhetők.)

2. Gondoljátok végig, hogy milyen feladatokat tudtok elvállalni - és készítsetek (legalább “gondolatban”) egy Tervet, hogy milyen lépések szükségesek ahhoz, hogy Ügyfeleitek, megrendeléseitek legyen.

Talán ez a 2. pont “feleslegesnek” hangzik - de ha csak “csinálod”, és nem “tervezed” a vállalkozásod, akkor teremtesz magadnak egy második munkahelyet, a legkegyetlenebb főnökkel: saját Magaddal - aki elégedetlen, folyton ott toporog majd a sarkadban hogy még többet dolgozz, és ostoroz mert elégedetlen az eredményeddel…

Az idei évben több olyan dolgot tervezek, ami segíthet a VA-k, titkárnők, irodavezetők önmenedzselésében - egyik ezek közül, hogy leírom a tapasztalataimat a VA Magazinba. :)

Mindenkinek sikeres és boldog új évet kívánva, üdvözlettel:

Petrényi Szilvia

A bejegyzés trackback címe:

https://e-assistant.blog.hu/api/trackback/id/tr3484296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása