Milyen lehetőségeket rejt magában, ha virutális asszisztenssel dolgozik saját alkalmazott helyett?
Érdemes végiggondolni, hogy mennyi terhet jelent egy iroda fenntartása, az infrastruktúra kiépítése és a megfelelő alkalmazott munkabére és annak közterhei. Pláne, ha nincs annyi munka, ami kitöltené munkaidejét.
Ez a fajta vállalkozás a világ más részein már régóta működik, hazánkban viszont nem igazán ismert, pedig a kis- és középvállalkozások részére nagy segítséget, és költségtakarékos megoldást jelenthet.
A virtuális asszisztens (VA) nem alkalmazottként dolgozik, hanem a saját vállalkozását irányítja a saját irodájából. Saját maga adózik, fizeti a járulékokat, így a megbízót nem terhelik a munkáltatói kötelezettségek.
Ugyanazt a felelősségteljes adminisztratív munkát végzi, mint nem virtuális megfelelője különböző vállalatoknál. A szükséges eszközöket saját maga biztosítja, így a megbízó a szolgáltatással hozzájut egy komplett irodához, titkárnővel, személyes asszisztenssel anélkül, hogy alkalmazottat kelljen felvennie, irodát és felszerelést vennie, vagy bérelnie.
Kommentek