Itt-ott jelennek meg cikkek, ha rákeresek, akkor már magyar VA szolgláltató oldalakra is rengeteg találat van, de még mindig nem igazán elfogadott szolgáltatás.
Pedig minden VA a saját oldalán is igyekszik a megrendelő szemszögéből nézve felsorolni munkája előnyeit. Lássuk be, van számos. Mi már tudjuk, de erről igen nehéz meggyőzni azokat, akiknek megkönnyítené az életét.
Pedig milyen szépen levezethetőek az előnyei:
Virtuális irodavezetés előnyei a munkáltató szempontjából
A virtuális asszisztencia segítségével jelentős időt és pénzt lehet megtakarítani, amit a vállalkozó a saját vállalkozásra fordíthat. A VA számára nem szükséges munkahelyet biztosítania, ezért nincsenek munkáltatói kötelezettségei, így nem kell járulékot sem fizetni. Nem kell irodát bérelni, berendezni. A VAmunkaidejét 100%-ban kihasználja, ezért nem a munkaidőért, kávészünetért, mosdóban eltöltött időért kell fizetni, hanem a ténylegesen elvégzett munkáért.
Milyen előnyei származnak a VA-el való együttműködésből, annak aki eddig saját maga végzett mindent?
Ahogy a vállalkozása növekszik előbb-utóbb rá fog jönni, hogy örökké nem tud mindent egyedül csinálni. Ha azonban egy VA-el működik együtt:
- jobban tud koncentrálni saját feladataira, több időt tud fordítani vállalkozására
- nem kell az irodát megosztani mással, az iroda felszereltségét más használatába adni
- ha nincs iroda nincs is rá szükség, ezért nem kell bérleti díjat sem fizetni
- több időt tud családtagjaival tölteni
- nem kell adminisztrációval bajlódnia, ugyanakkor adminisztrációját költségként leírhatja.
Ráadásul a VA egy tapasztalt, képzett szakember, aki pillanatok alatt elvégez mindent! Amikor egy VA-el dolgozik együtt egy olyan új partnerre tesz szert, aki megkönnyíti életét!Forrás: tallozz.hu
Kommentek